Politica de returnare

Avem o politică de returnare de 30 de zile, ceea ce înseamnă că aveți la dispoziție 30 de zile de la primirea produsului pentru a solicita returnarea.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, neutilizat sau nedesigilat, cu etichete și în ambalajul original. Deasemenea, veți avea nevoie de factura sau dovada achiziției.

Pentru a începe o returnare, ne puteți contacta la suplimente21@gmail.com. Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți coletul. Articolele trimise înapoi fără a solicita în prealabil o returnare nu vor fi acceptate.

Ne puteți contacta oricând pentru orice întrebare de returnare la suplimente21@gmail.com

Daune și probleme
Vă rugăm să vă inspectați comanda la recepție și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primiți un articol greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.

Exceptii / articole nereturnabile
Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, cum ar fi bunuri perisabile, produse personalizate (cum ar fi comenzi speciale sau articole personalizate) și bunuri de îngrijire personală (cum ar fi produse de înfrumusețare). Vă rugăm să luați legătura dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la articolul dvs. specific.

Din păcate, nu putem accepta returnarea articolelor vândute cu discount pentru lichidări de stoc.

Schimburi
Cel mai rapid mod de a vă asigura că obțineți ceea ce doriți este să returnați articolul pe care îl aveți și, odată ce returnarea este acceptată, faceți o achiziție separată pentru noul articol.

Rambursări
Vă vom notifica odată ce am primit și verificat returnarea dvs. și vă vom informa dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobat, veți fi rambursat automat pe metoda dvs. originală de plată. Rețineți că poate dura ceva timp ca banca sau compania dvs. de carduri de credit să proceseze și să înregistreze rambursarea.